Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

1. - Trestní oznámení dnes podáno.

2. - Pane Nichtburgere, nemám si s vámi už co říci.

0 0
možnosti

Chtěl jsem si koupit akrylátový tmel v kelímku v drogerii. Vyrazil jsem tam bez roušky a byl slušně požádán, abych si ji vzal. Odpověděl jsem, že bych se na paní nemohl usmívat, což prý ji nevadí a že na té roušce trvá. Tak dobře, děkuju, vrátil jsem prázdný košík a s úsměvem odešel. Oba jsme byli spokojeni, ona, že plnila své povinnosti zaměstnance a já, protože jsem nevstoupil tam, kde jednoznačně nejsem vítán. Už opravdu nechci chodit s náhubkem nikam. Nezlobím se na to, protože nejsem očkovaný, kdybych byl, strašně by mě to štvalo, že stále musím nosit náhubek. Vládci to dělaj šikovně, tento hněv se snaží obrátit proti neočkovaným a já pevně doufám, že už to i těm očkovaným dojde. Hezky o tom mluví pan profesor Hostomský a chválím i blog pana Bartoně.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. Mám radost i z toho, že jste patrně o dost důslednější, než já. R^

1 0
možnosti

Vážený, jakékoli srovnávání čehokoli, co se vám/nám dnes u nás děje, s událostmi třicátých a čtyřicátých let je naprosto a velice mimo mísu. Už jenom to, že jste mohl svobodně obtěžovat policejní služebnu nesmyslným podáním, svědčí o nepatřičnosti vašeho přirovnání.

3 0
možnosti
Foto

Vážený, stále ještě se cítím provinile, že jsem nedodržel zákonnou povinnost oznámit trestný čin, pokud mám podezření či důkaz, že byl spáchán.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 17,16
  • Průměrná čtenost 293x
Jsem expresident KKR, dárce plazmy, skládám básně, písně, musím je i sám interpretovat (nikdo jiný na to není) pomocí kytary a jiných hudebních nástrojů, zabýval jsem se grafologií, sloužil jsem u PS, vedl pionýry, byl finančním poradcem...

Věřím, že inteligentní člověk je schopen s jiným inteligentním člověkem se vždy domluvit. Jestliže oba chtějí. S těmi ostatními jak kdy. A že stejnou věc lze vidět i jinak.

Čulibrka uveřejňuji se zhruba ročním zpožděním v 13.30 hodin každý pátek.

Rád si přečtu vaše názory v debatě. Jakékoli. Napsat mi můžete i na https://www.facebook.com/jindrich.kubanek.3

Seznam rubrik