JK

Jindro, Jindro, je to slabé, slabší než slabé, komplet převzaté a opakující se. Když pak PSák se ohání Chartou a následně z té doby vzkřísí zlého strýčka Sama, tak je to hluboce pod úrovní i zdejší rozverné východní kliky.

I když v jednoduchosti je síla, nikdy ji nestvoří člověk jednoduchý, spíše vznikne cosi bezduchého.

Foto

Nějak jsem nepochopil, co tím chcete říci. Patrně, že se vám nelíbí, co jsem napsal. Což mi nevadí. Píšu to proto, aby se lidé zamysleli, ne aby se mnou souhlasili. Děkuji vám za názor.

Foto

Ano. Lidi nejak nezmoudreli. Pokud EU byrokrate vymysli omezeni svobod, ovladnuti i trhu s potravinami nadnarodnimi dovozci a kartely, resi zakaz skotu protoze kravy prdi a zakaz aut, protoze pneumatiky pri brzdeni vypousti CO2, pricemz ignoruji niceni Zeme a vseho ziveho vcetne zvirat a kontaminaci pudy a vzduchu v dusledky jimi propagovanych valek... a tak dale, je to vlastne neskutecne absurdni a neskutecne hloupe.

Cim hur se lidi maji, tim vice jsou ochotni se bourit. Tedy si jeste musime asi neco vydrzet, nez se ten dekadentni spolek a jeho loutky bud rozpadne nebo aspon omezi. Je to porad dokola v historii. Zrejme je Zapad za zenitem.

JK

Přeskočím to divné blábolení rovnou na konec. Už zase je Západ (s velkým "Z") před zhroucením, snad abychom znovu zvedli železnou oponu, jinak se nenakazíme tou hrozivou dekadencí. Strýčku Staline, ty jsi to dokázal, Putin se jen plácá kdesi v blátě na Ukrajině a Západ mu dělá ještě propagaci.

JK

To je jak opsáno z projevu Peskova. Nebo Lavrova?

PB

P20e22t65r 43B54u29r92i29a78n

16. 3. 2024 20:06

Tentokrát s vámi absolutně nesouhlasím. A to až tak, že mám názor řeklo by se, opačný.

Foto

Ano. Není nutné ani žádané souhlasit. Ostatně mně se to stává ohledně vašich příspěvků občas také.

  • Počet článků 325
  • Celková karma 17,10
  • Průměrná čtenost 292x
Jsem expresident KKR, dárce plazmy, skládám básně, písně, musím je i sám interpretovat (nikdo jiný na to není) pomocí kytary a jiných hudebních nástrojů, zabýval jsem se grafologií, sloužil jsem u PS, vedl pionýry, byl finančním poradcem...

Věřím, že inteligentní člověk je schopen s jiným inteligentním člověkem se vždy domluvit. Jestliže oba chtějí. S těmi ostatními jak kdy. A že stejnou věc lze vidět i jinak.

Čulibrka uveřejňuji se zhruba ročním zpožděním v 13.30 hodin každý pátek.

Rád si přečtu vaše názory v debatě. Jakékoli. Napsat mi můžete i na https://www.facebook.com/jindrich.kubanek.3

Seznam rubrik