VF

Uctivá poklona. Opět si vám tímto dovoluji vyseknout poklonu. Poslední dva odstavce jsou perfektní. Já používám výraz satrapové neokoloniální gubernie zanoření do zadků svých ovladačů. Končících civilizací zná historie celou řadu. Jen to nebylo s damoklovým mečem jaderné apoklypsy.

Foto

Děkuji. Ale podle některých teorií skončila jadernou zkázou Atlantida.

  • Počet článků 325
  • Celková karma 17,10
  • Průměrná čtenost 292x
Jsem expresident KKR, dárce plazmy, skládám básně, písně, musím je i sám interpretovat (nikdo jiný na to není) pomocí kytary a jiných hudebních nástrojů, zabýval jsem se grafologií, sloužil jsem u PS, vedl pionýry, byl finančním poradcem...

Věřím, že inteligentní člověk je schopen s jiným inteligentním člověkem se vždy domluvit. Jestliže oba chtějí. S těmi ostatními jak kdy. A že stejnou věc lze vidět i jinak.

Čulibrka uveřejňuji se zhruba ročním zpožděním v 13.30 hodin každý pátek.

Rád si přečtu vaše názory v debatě. Jakékoli. Napsat mi můžete i na https://www.facebook.com/jindrich.kubanek.3

Seznam rubrik