Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jelikož zatvrzele publikujete články v době, kdy normální člověk jde kalit, musím vám dát karmu až takhle pozdně sobotně ranně kocovinovou, nicméně cosi mi říká, že to příliš vadit nebude.

1 0
možnosti
Foto

Ano, jsem zatvrzelý. A není náhoda, že mé články vycházejí v pátek ve 13.3o. Osmičkáři mají hotovo (je jich nejvíc) a jsou celí lační po Čulibrkovi. Také v tu dobu málokdo jiný publikuje. Jestliže budete reagovat kdykoli, jste vždy vítaný bez ohledu na čas a dobu. To si alespoň naivně namlouvám.

1 0
možnosti
Foto

Máte se bát mluvit? Nevím. Vám někdo za slova už vytrh zub či chlup, a nebo na Vás čekal s vyhrůžkami, když vracel jste se z hub? Nebyla to snad jenom ta Johana , co chlubila se nohama?

Kdo mluvit jistě bojívá se, jsou přec oni. Ti, kdo nám vládnou dnes, vládli nám předloni i vloni. Nemám na mysli ty věci v kleci, to jde jim znamenitě. Však slova pravdivá a k ožehavé věci - ta lezou z nich jak mrtví šneci.

1 0
možnosti
Foto

Ano, měl bych se bát mluvit. Takové je přání vrchnosti. Ovšem tu radost jim dělat nebudu. Jako by nestačilo, že mne okrádají, lžou mi a nutí mě tancovat na falešnou písničku!

1 0
možnosti
Foto

Jelikož slovem se dá způsobit druhému újmu a občas to může být slovem nepravdivým, i ta svoboda slova musí mít své hranice. Není slovo jako slovo,

1 2
možnosti
JH

J36a97n 96H30a35r76v15a48n

3. 11. 2023 14:35

- Správně A Úřad vlády je ten, kdo rozhodne, které slovo je správné a které je špatné - viz vyhláška o udávání

2 0
možnosti
  • Počet článků 325
  • Celková karma 17,31
  • Průměrná čtenost 292x
Jsem expresident KKR, dárce plazmy, skládám básně, písně, musím je i sám interpretovat (nikdo jiný na to není) pomocí kytary a jiných hudebních nástrojů, zabýval jsem se grafologií, sloužil jsem u PS, vedl pionýry, byl finančním poradcem...

Věřím, že inteligentní člověk je schopen s jiným inteligentním člověkem se vždy domluvit. Jestliže oba chtějí. S těmi ostatními jak kdy. A že stejnou věc lze vidět i jinak.

Čulibrka uveřejňuji se zhruba ročním zpožděním v 13.30 hodin každý pátek.

Rád si přečtu vaše názory v debatě. Jakékoli. Napsat mi můžete i na https://www.facebook.com/jindrich.kubanek.3

Seznam rubrik