Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Dobrá zpráva je že za dva roky bude nová vláda. Vydržte Ale horší je ta že to lepší nebude ... Nic nějakým lepším časům nenasvědčuje. Ani doma, ani ve světě.

1 0
možnosti
Foto

Největší garant změny k lepšímu je protektor Fiala. Nic tak strašného dosud naši zemi nepotkalo od 2. sv. války. Jen doufám, že se mu dostane spravedlivé odměny (a ostatním kolaborantům také).

4 0
možnosti
ES

E64v21a 90S97á70d38e36c69k53á

20. 10. 2023 16:01

Dnes se vyplatí půst...

1 0
možnosti
Foto

No... já bych potřeboval redukční dietu, ale ne aby mi ji ordinoval nějaký arogantní všeználek.

3 0
možnosti
Foto

J70o12s86e11f 79B78á45r92t16a

20. 10. 2023 14:18

Není co rozporovat

2 0
možnosti
  • Počet článků 325
  • Celková karma 17,31
  • Průměrná čtenost 292x
Jsem expresident KKR, dárce plazmy, skládám básně, písně, musím je i sám interpretovat (nikdo jiný na to není) pomocí kytary a jiných hudebních nástrojů, zabýval jsem se grafologií, sloužil jsem u PS, vedl pionýry, byl finančním poradcem...

Věřím, že inteligentní člověk je schopen s jiným inteligentním člověkem se vždy domluvit. Jestliže oba chtějí. S těmi ostatními jak kdy. A že stejnou věc lze vidět i jinak.

Čulibrka uveřejňuji se zhruba ročním zpožděním v 13.30 hodin každý pátek.

Rád si přečtu vaše názory v debatě. Jakékoli. Napsat mi můžete i na https://www.facebook.com/jindrich.kubanek.3

Seznam rubrik