Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Pravda se krčí a lež je normou. Moc hezký blog jste napsalR^

1 0
možnosti
IM

Nejlepší ovládání je přes zdravotní stav lidí,hlasitě projevovat starost o nás všechny,za každou cenu dávat najevo tu snahu chránit nás i proti naší vůli,vymýšlet nesmysly,za které by se nemuseli stydět ani v Kocourkově.Zažíváme to už téměř rok a pocit nesvobody je čím dál větší,alespoň tak to prožívám já ve svém seniorském věku.Omlouvám se všem,kdo smýšlejí jinak a nechoďte na mě s pobytem ve špitále,až to chytnu(v lednu jsem tam ležela a to prý se módní nemoc již měsíc rozjížděla bez panikaření)

4 0
možnosti
Foto

Psal jsem to 13.9. 2019. Asi jsem měl připojit nějaký aktuální komentář k současné situaci (což jsem již několikrát udělal). Samozřejmě, že myslícím lidem je jasné, že nyní právě nastupuje celosvětová vlna útlaku pod závojem starosti o zdraví obyvatel. Ani nepíši občanů, protože za občany se obyčejní lidé v západní civilizaci již dávno považovat nemohou. Berou nám svobodu kousek po kousku a stádo si zvyká. Což vydávají za péči o nás. Je těžké nevyjadřovat se o té sebrance sprostě a bez urážek. Doba temna přichází. Ještě tu není. Ale mraků je hodně a času už málo.:-/

0 0
možnosti
AL

Hmmm...a největší kulturní a umělecké skvosty našich dějin vznikaly v temném středověku a v době temna... nebylo to temno spíš v hlavách těch, co to takto nazývají?

1 0
možnosti
Foto

To záleží na tom, kam dobu temna datujete. Temný středověk asi nebyl za Jana Lucemburského, Karla iV a Václava IV, a ani za Rudolfa II, kdy Praha byla kulturním centrem Evropy.

Malér nastal až tehdy, kdy kvůli bezbožné touze po moci vyprovokovali katolíci české stavy k odporu, který dopadl neblaze.

A tehdy TEMNO nastoupilo. Nicméně nástupem Marie Terezie se situace začala obracet k lepšímu, až Josef II zrušil řád jezovitů.

Takže tu máme asi tak 100 let, které za temno lze považovat.

Chrám sv. Víta se dokončil až za 1. republiky. ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 17,16
  • Průměrná čtenost 293x
Jsem expresident KKR, dárce plazmy, skládám básně, písně, musím je i sám interpretovat (nikdo jiný na to není) pomocí kytary a jiných hudebních nástrojů, zabýval jsem se grafologií, sloužil jsem u PS, vedl pionýry, byl finančním poradcem...

Věřím, že inteligentní člověk je schopen s jiným inteligentním člověkem se vždy domluvit. Jestliže oba chtějí. S těmi ostatními jak kdy. A že stejnou věc lze vidět i jinak.

Čulibrka uveřejňuji se zhruba ročním zpožděním v 13.30 hodin každý pátek.

Rád si přečtu vaše názory v debatě. Jakékoli. Napsat mi můžete i na https://www.facebook.com/jindrich.kubanek.3

Seznam rubrik