Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Naturiste ani nudiste mi nevadi. Vadi mi spis puritani, kteri neco takoveho povazuji za nevhodne.

V lete ale jezdim na nudaplaz, jedu na kole, nemusim si brat s sebou plavky ani rucnik a muzu se osvezit. A v tom horku jsem hned suchy. :-)

Chodim pravidelne plavat i do bazenu behem roku a trochu mi vadi, ze me omezuji ty plavky, i pri plavani i venku. Jenze nemam na vybranou.

1 0
možnosti
Foto

Ono odsuzování nahoty má původ ve středověkém křesťanství. Jinak - je to každého volba. Kromě bazénů, které někdo provozuje, kam však nemusí člověk chodit, nechce-li.

0 0
možnosti

Bohužel, poté, co adam s Evou "kousli do jabka", jak píše autor, došlo k zásadnímu narušení vnitřního lidského ekosystému a lidská nahota přestala být neutrální a stává se snadno zneužitelná..

1 0
možnosti
Foto

Ano. Já si to vysvětluji tak, že se jim poznáním dostalo více informací, než kolik byli schopni zpracovat. A z toho zmatení se začali zahalovat. A mnozí z nás se z toho nevyhrabali dodnes.

0 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 17,16
  • Průměrná čtenost 293x
Jsem expresident KKR, dárce plazmy, skládám básně, písně, musím je i sám interpretovat (nikdo jiný na to není) pomocí kytary a jiných hudebních nástrojů, zabýval jsem se grafologií, sloužil jsem u PS, vedl pionýry, byl finančním poradcem...

Věřím, že inteligentní člověk je schopen s jiným inteligentním člověkem se vždy domluvit. Jestliže oba chtějí. S těmi ostatními jak kdy. A že stejnou věc lze vidět i jinak.

Čulibrka uveřejňuji se zhruba ročním zpožděním v 13.30 hodin každý pátek.

Rád si přečtu vaše názory v debatě. Jakékoli. Napsat mi můžete i na https://www.facebook.com/jindrich.kubanek.3

Seznam rubrik