Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nechci Vás strašit, ale každý patolog je MUDr., tedy vystudoval všeobecné lékařství, stejně jako ostatní lékaři. Teprve poté se specializoval.

1 0
možnosti

Per pedes znamená pěšky, možno nožmo. Takže pediatrie léčí nohy?8-o

1 0
možnosti
Foto

Jistěže. Pan doktor pediatr mi léčil nohu. Ale od vojny mě z neznámých důvodů už nechce vidět. :0)

1 0
možnosti
  • Počet článků 323
  • Celková karma 16,97
  • Průměrná čtenost 294x
Jsem expresident KKR, dárce plazmy, skládám básně, písně, musím je i sám interpretovat (nikdo jiný na to není) pomocí kytary a jiných hudebních nástrojů, zabýval jsem se grafologií, sloužil jsem u PS, vedl pionýry, byl finančním poradcem...

Věřím, že inteligentní člověk je schopen s jiným inteligentním člověkem se vždy domluvit. Jestliže oba chtějí. S těmi ostatními jak kdy. A že stejnou věc lze vidět i jinak.

Čulibrka uveřejňuji se zhruba ročním zpožděním v 13.30 hodin každý pátek.

Rád si přečtu vaše názory v debatě. Jakékoli. Napsat mi můžete i na https://www.facebook.com/jindrich.kubanek.3

Seznam rubrik