Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZH

Hodně zkreslené vidění. Chcete sice být vtipný, ale bohužel je váš názor sám zaslepen fanatismem. Víte, každý názor je fanatismem. Třeba i ten o Sorosovi. Snažn vás prosím, abyste uvedl důkazy pro jeho uvedení v tak neblahé společnosti a tak nešťastném kontextu. Zejména by mne zajímalo, proč tvrdíte, že nesnense či nesnáší kritiku, zvláště, když jeho prvním myšlenkovým vzorem byl filosof Popper, pokud víte, kdo to byl a co tvrdil. Rv

1 0
možnosti
Foto

Ať dělám cokoli, vtipný být nemohu, pokud se trefím do pana Sorose, který je dle vaší reakce vaším oblíbencem. Přiznávám svou chybu, špatně jsem se vyjádřil. Mělo být jasnější, že jde především o stoupence uvedených osobností. Jsem rád, že jste se ozval, protože obdivovatelé například Stalina nebo Maa bývají mnohem agresivnější. Zkuste se zamyslet, co to asi mají všichni společného. Důkazy čehokoli a zdroje nebudu uvádět, protože tento blog píšu proto, abych se nemusel dohadovat se sluníčky. Kteří se ostatně zvládají ztrapňovat sami. S mým článkem nemusíte souhlasit - nejsem majitelem pravdy. Přeji pěkný den. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^fanatismus je skutečně nebezpečný-všechny ty náboženské války v dějinách lidstva nemusely být nebýt zaslepených fanatiků přesvědčených, že jen jejich víra je ta správná:-/

1 0
možnosti
JH

J82a97k24u43b 71H78o10z88a

21. 12. 2018 15:46

Předposlední větu snad raději ne... Nemusím mít všechno.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 17,40
  • Průměrná čtenost 293x
Jsem expresident KKR, dárce plazmy, skládám básně, písně, musím je i sám interpretovat (nikdo jiný na to není) pomocí kytary a jiných hudebních nástrojů, zabýval jsem se grafologií, sloužil jsem u PS, vedl pionýry, byl finančním poradcem...

Věřím, že inteligentní člověk je schopen s jiným inteligentním člověkem se vždy domluvit. Jestliže oba chtějí. S těmi ostatními jak kdy. A že stejnou věc lze vidět i jinak.

Čulibrka uveřejňuji se zhruba ročním zpožděním v 13.30 hodin každý pátek.

Rád si přečtu vaše názory v debatě. Jakékoli. Napsat mi můžete i na https://www.facebook.com/jindrich.kubanek.3

Seznam rubrik