Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pokud jste příspěvek někdo pochopil coby kritiku vegetariánství, tak je to jinak. Ať si kdo chce jí, co chce. Vadí mi jen, jestliže nemá jasno, a veze se pouze s módní vlnou. A ano, nic se nemá přehánět a vnucovat jiným. Nejde jenom o vegetariánství.

0 0
možnosti
Foto

Víte jak poznáte vegetariána/vegana? Řekne vám to... ať vás to zajímá nebo ne...

Osobně nemám problém s nikým, je mi jedno co jí, v co věří, koho uctívá... Vadit mi to začne v okamžiku, kdy mě začne přesvědčovat o své pravdě... a bohužel z vlastní zkušenosti vím, že pomalu každý, kdo přejde na "zdravou stravu" má potřebu to vnucovat okolí...

Ne, opravdu neochutnám cuketový karbanátek, nemám tu touhu vědět jak to chutná, protože mi chutná ten z masa na přepáleném tuku...

2 1
možnosti

J83a97k29u24b 61Š34o28l27c

7. 12. 2018 15:10

Neděláte to samé, co kritizujete?

2 0
možnosti

J18a29k44u97b 60Š36o70l51c

7. 12. 2018 14:28

Nejtrapnější a nejhloupější argument nevegetariánů.

2 0
možnosti

Překvapilo mne, že jste podstatu vegetariánství vystihl docela dobře a přitom zařazujete vegetariánství do zkresleného světa. Každý směr, který se zvrhne na bigotnost či přesvědčení o své svaté pravdě, sám sebe ničí, i když podstata toho konkrétního směru může být životaschopná. Je třeba oddělit nenávistnou bigotnost, kterou vytvářejí někteří podivní lidé, od rozumného vztahu k přírodě. Pokud se lidstvo dopracuje ke schopnostem žít z vody a vzduchu (stejně bude i pak polykat, tudíž ničit miloučké bakteriušky a koťátka virečky), vaše výhrady budou menší?

2 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 16,73
  • Průměrná čtenost 293x
Jsem expresident KKR, dárce plazmy, skládám básně, písně, musím je i sám interpretovat (nikdo jiný na to není) pomocí kytary a jiných hudebních nástrojů, zabýval jsem se grafologií, sloužil jsem u PS, vedl pionýry, byl finančním poradcem...

Věřím, že inteligentní člověk je schopen s jiným inteligentním člověkem se vždy domluvit. Jestliže oba chtějí. S těmi ostatními jak kdy. A že stejnou věc lze vidět i jinak.

Čulibrka uveřejňuji se zhruba ročním zpožděním v 13.30 hodin každý pátek.

Rád si přečtu vaše názory v debatě. Jakékoli. Napsat mi můžete i na https://www.facebook.com/jindrich.kubanek.3

Seznam rubrik